47 Views

De l’1 al 5 d’abril vam celebrar un curs amb el Sensei Takeshi Uema a Terrassa. En aquest curs van participar gent de diferents països, com ara, Suïssa, Mèxic, Anglaterra i Okinawa (Japó). També, vam comptar amb una participació nombrosa  del grup de Gata de Gorgos (Alacant) i el nostre mestre Toni Caselles.